PIĘKNE ROŚLINY W TWOIM AKWARIUM
Platforma handlowa dla sklepów tymczasowo nieczynna
W związku z wadliwym i niebezpiecznym działaniem dotychczasowego rozwiązania sytemu zamówień przez Internet B2B firmy Mercatum, w trosce o bezpieczeństwo bazy danych oraz niezakłóconą współpracę z Państwem, zmuszeni byliśmy do wyinstalowania wadliwego oprogramowania, zakończenia współpracy z dostawcą tego rozwiązania oraz zawieszenia działania platformy B2B.
Tymczasowo, chcielibyśmy prosić Państwa o składanie zamówień bezpośrednio do opiekującego się Państwa sklepem handlowca Aqua Art lub via email na adres: handel@aqua-art.pl,
Pracujemy nad jak najszybszym wdrożeniem nowego, lepszego rozwiązania B2B, o postępach będziemy Państwa informowali niezwłocznie.
Procedura odbioru przesyłki
Ważne! w trakcie odbioru przesyłki kurierskiej zastosuj następujące kroki:
- Sprawdź bardzo dokładnie stan opakowania zewnętrznego przesyłki:
- jakość zabezpieczającej taśmy firmowej (z logo Aqua Art) czy nie jest poprzerywana lub poprzecinana,
- stan pudełka: czy nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecione, przedziurawione, zamoczone,
- liczbę pudełek: czy są dostarczone wszystkie paczki czy ich ilość zgadza się z etykietami nadawczymi i listem przewozowym (dla przesyłek wielopaczkowych).
- Jeżeli wygląd zewnętrzny opakowania wzbudza Twoje zastrzeżenia i zwiastuje uszkodzenia produktów wewnątrz paczki – zdecydowanie odmów przyjęcia przesyłki.
- Jeżeli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy. W przypadku Formy płatności: Pobranie przekaż kurierowi należną kwotę. Odbierz przesyłkę, lecz nie zwalniaj jeszcze kuriera!
- W obecności kuriera otwórz przesyłkę i sprawdź czy:
- przesyłka jest kompletna (czy zgadza się ilość towaru) – przelicz zawartość każdej z paczek porównując z Fakturą sprzedaży lub Paragonem imiennym, który przesłaliśmy Ci razem z przesyłką, przyklejając go na zewnątrz przesyłki w foliowej koszulce.
- produkty w środku nie są zniszczone.
- Gdyby kurier nie chciał poczekać, przekonaj go, żeby został, bo w razie czego i tak będzie musiał wrócić, żeby sporządzić protokół.
- Jeżeli masz jakiekolwiek zastrzeżenia, sporządź w obecności kuriera protokół szkody:
- zadbaj o wypełnienie wszystkich pól formularza,
- pamiętaj aby zachować dla siebie kopię protokołu.
- Zrób zdjęcia uszkodzeń (nawet telefonem komórkowym).
- Powiadom nas przez e-mail: handel@aqua-art.pl najpóźniej w ciągu 24 godzin:
- podaj numer przesyłki i dokumentu sprzedaży,
- napisz dokładnie co się stało,
- dołącz jako załączniki wiadomości zrobione zdjęcia,
- dołącz też jako załącznik zeskanowany protokół szkody lub wyślij go faxem na nr: 22 213 83 73.
Tylko postępowanie zgodnie z powyższymi zasadami, pozwoli na szybkie i satysfakcjonujące rozpatrzenie reklamacji.
Rośliny firmy TROPICA
Jesteśmy polskim dystrybutorem żywych roślin akwariowych duńskiej firmy Tropica www.tropica.com, międzynarodowego potentata słynącego z najwyższej jakości oraz bardzo bogatej oferty. Zapewniamy cotygodniowe regularne dostawy świeżych roślin (w każdy piątek). Wszystkim zainteresowanym sklepom przesyłamy katalogi, szczegółowe zasady dostaw oraz – co tydzień – stock-listy dostępnych aktualnie artykułów.

Dostawy ekspresowe
Zapraszamy juz teraz sklepy do składania zamówień bezpośrednich via e-mail, fax lub telefonicznie. Na terenie całej Polski nasz towar trafi bezpośrednio do Państwa sklepu w ciągu 24h. W celu przekazania cenników, katalogów oraz szczegółowych informacji prosimy o kontakt bezpośredni.
Preferowana przez nas forma kontaktu to wysłanie przez Państwa via e-mail:
- pełnych danych firmy (rejestracja w systemie FK),
- danych teleadresowych sklepu (adres doręczeń),
- danych kontaktowych osób delegowanych do współpracy.
Prześlemy zwrotnie katalog produktów oraz cenniki.
Możecie się również Państwo kontaktować z nami via fax oraz telefonicznie – chętnie odpowiemy na wszelkie pytania.