Dla sklepów 2018-07-05T20:18:12+00:00

KOMPLETNE ROZWIĄZANIA

Platforma handlowa dla sklepów

Skorzystaj z naszego Systemu Zamówień Hurtowych. System sprzedaży hurtowej Aqua Art przeznaczony jest dla Klientów Biznesowych. Zaloguj się podając swój adres e-mail oraz hasło. Jeżeli nie posiadasz konta, skontaktuj się z biurem Aqua Art  handel@aqua-art.pl, w celu jego uruchomienia.

ZALOGUJ SIĘ DO PLATFORMY ZAMÓWIEŃ HURTOWYCH AQUA ART

Procedura odbioru przesyłki

Ważne! w trakcie odbioru przesyłki kurierskiej zastosuj następujące kroki:

  1. Sprawdź bardzo dokładnie stan opakowania zewnętrznego przesyłki:
    • jakość zabezpieczającej taśmy firmowej (z logo Aqua Art) czy nie jest poprzerywana lub poprzecinana,
    • stan pudełka: czy nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecione, przedziurawione, zamoczone,
    • liczbę pudełek: czy są dostarczone wszystkie paczki czy ich ilość zgadza się z etykietami nadawczymi i listem przewozowym (dla przesyłek wielopaczkowych).
  2. Jeżeli wygląd zewnętrzny opakowania wzbudza Twoje zastrzeżenia i zwiastuje uszkodzenia produktów wewnątrz paczki – zdecydowanie odmów przyjęcia przesyłki.
  3. Jeżeli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy. W przypadku Formy płatności: Pobranie przekaż kurierowi należną kwotę. Odbierz przesyłkę, lecz nie zwalniaj jeszcze kuriera!
  4. W obecności kuriera otwórz przesyłkę i sprawdź czy:
    • przesyłka jest kompletna (czy zgadza się ilość towaru) – przelicz zawartość każdej z paczek porównując z Fakturą sprzedaży lub Paragonem imiennym, który przesłaliśmy Ci razem z przesyłką, przyklejając go na zewnątrz przesyłki w foliowej koszulce.
    • produkty w środku nie są zniszczone.
  5. Gdyby kurier nie chciał poczekać, przekonaj go, żeby został, bo w razie czego i tak będzie musiał wrócić, żeby sporządzić protokół.
  6. Jeżeli masz jakiekolwiek zastrzeżenia, sporządź w obecności kuriera protokół szkody:
    • zadbaj o wypełnienie wszystkich pól formularza,
    • pamiętaj aby zachować dla siebie kopię protokołu.
  7. Zrób zdjęcia uszkodzeń (nawet telefonem komórkowym).
  8. Powiadom nas przez e-mail: handel@aqua-art.pl najpóźniej w ciągu 24 godzin:
    • podaj numer przesyłki i dokumentu sprzedaży,
    • napisz dokładnie co się stało,
    • dołącz jako załączniki wiadomości zrobione zdjęcia,
    • dołącz też jako załącznik zeskanowany protokół szkody lub wyślij go faxem na nr: 22 213 83 73.

Tylko postępowanie zgodnie z powyższymi zasadami, pozwoli na szybkie i satysfakcjonujące rozpatrzenie reklamacji.

Rośliny firmy TROPICA

Jesteśmy polskim dystrybutorem żywych roślin akwariowych duńskiej firmy Tropica www.tropica.com, międzynarodowego potentata słynącego z najwyższej jakości oraz bardzo bogatej oferty. Zapewniamy cotygodniowe regularne dostawy świeżych roślin (w każdy piątek). Wszystkim zainteresowanym sklepom przesyłamy katalogi, szczegółowe zasady dostaw oraz – co tydzień – stock-listy dostępnych aktualnie artykułów.

Dostawy ekspresowe

Zapraszamy juz teraz sklepy do składania zamówień bezpośrednich via e-mail, fax lub telefonicznie. Na terenie całej Polski nasz towar trafi bezpośrednio do Państwa sklepu w ciągu 24h. W celu przekazania cenników, katalogów oraz szczegółowych informacji prosimy o kontakt bezpośredni.

Preferowana przez nas forma kontaktu to wysłanie przez Państwa via e-mail:

  • pełnych danych firmy (rejestracja w systemie FK),
  • danych teleadresowych sklepu (adres doręczeń),
  • danych kontaktowych osób delegowanych do współpracy.

Prześlemy zwrotnie katalog produktów oraz cenniki.
Możecie się również Państwo kontaktować z nami via fax oraz telefonicznie – chętnie odpowiemy na wszelkie pytania.